DNB og Rød snø fortsetter det gode samarbeidet

Om bare to uker braker det løs i Mo i Rana sentrum med vinterens største musikkfest. I innspurten til festivalen feires det at DNB og Rød snø har signert en ny samarbeidsavtale.

"DNB ga Rød snø nødvendig tillit da festivalen ble etablert. De har fulgt oss i en spennende oppstartsfase, og er nå med oss inn i det tredje året. Det at vi allerede nå vet at de er med på Rød snø-laget i årene fremover, er utrolig stas og litt av en gladnyhet å få mens vi jobber intenst for å lage årets tøffeste vinterfestival 11. og 12. mars. Det er også veldig fint å ha med en hovedsponsor som kjenner festivalen godt", sier festivalsjef Maiken Johansen. 

Banksjef BM, Eirik Røtnes, og banksjef PM, Ann-Brith Greva, ser også frem til å fortsette samarbeidet: 

"Første gangen vi sa ja til å være hovedsponsor for Rød Snø ønsket vi å bidra til en nyskapning og å utvikle den allerede brukbare satsingen på kulturliv i Rana. Vi ser at kultur i ulike sammenhenger gir ringvirkninger i form av bolyst, arbeidsplasser og identitet noe vi gjerne vil være en bidragsyter til.  Samtidig skal vi ikke underslå det faktum at vi ønsker å få frem DNB's profil, styrke merkevaren og markere oss enda sterkere som en bank å regne med. Vi mener Rød snø er en flott plattform som bidrar til akkurat dette", sier de.

 

 

Posted on February 29, 2016 .